2011. november 30., szerda

J.J.Scott h.ujjú férfi felső / póló (XL) - Jelenlegi ára: 700 Ft

J. J. Scott márkájú, mustársárga, hosszú ujjú férfi felső / póló.
Az elején van egy apró szálpattanás (könnyen orvosolható).
Most a feltöltésnél vettem észre, hogy van rajta egy apró folt is az elején. Szerintem simán kijön mosásnál, de én már nem szeretnék ezzel foglalkozni, így sem érek a feltöltésre váró holmik végére...
Mindkét "hiba" alig észrevehető, csak gondoltam így korrekt, ha leírom.
Kérlek ezek tudatában licitálj!!!!
Mérete: XL
- hossza: 74 cm
- mellbősége: 54 cm
- ujja hossza (nyaktól mérve): 80 cm
- ujja hossza (hónaljtól mérve): 57 cm.
Az adatokat kiterítve mértem!
Állatszőr- és dohányfüstmentes lakásból!
A legtöbb termékemet itt csak egyszer hirdetem meg (a listázási díj végett, mert nagyon sok eladó cuccom van), ha tetszik MOST vidd!
Nézz szét nálam, ahogy időm engedi, folyamatosan töltök fel. Spórolhatsz a postaköltségen!
"gina331" felhasználóval tudunk együtt postázni!
Fizethetsz caffeteriával is, csak egyeztessünk előtte, hogy fel tudom-e használni!!!!



Jelenlegi ára: 700 Ft

Az aukció vége: 2011-12-17 00:18
. J.J.Scott h.ujjú férfi felső / póló (XL) - Jelenlegi ára: 700 Ft

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése