2012. január 23., hétfő

Átmeneti bézs kismama pocaknaci-minőségi - Jelenlegi ára: 1 800 Ft

Bézsszínű pocak nadrág. Nagyon jól táguló.   A figyelmetlenségem végett van benne egy folt az anyagban hátul. Próbáltam fényképezni nem tudom mennyire kivehető. Engem nem zavart- szerintem nem vészes- alig észrevehető.   Első kézből és nagyon szép állapotban vannak a kismama felsőim, illetve a  pocaknadrág is. Mindegyiket csak én hordtam. Olyan ruhák amik pont erre az időszakra vannak. Én tavasztól szept. -ig hordtam őket.  
Az méreteimet tekintve 34-36-os volt- és 107cm pocakkal mentem a kórházba. Ha bmilyen méretre szükséged van nyugodtan kérdezz. Az eredeti ára a nadrágnak 5990Ft. Nagyon jó minőségű anyag- nem nyúlik, nem bolyhosodik - Magyar termék a nadrág.  
A naci derék-alja hossza 104cm a dereka gumirozott ami alapban: 67cm ez nyúlik 96cm-ig. A pocak része pedig: én 107cm-es pocival mentem a kórházba, de még tudtam volna növeszteni a naciba : )
Az oldalamon található rövid ujjú felsővel nagyon szép együttest alkot.
Ha megvásárolod mindegyik kismama cuccomat kedvezményt is  kaphatsz...  : )
Nézd meg a többi termékemet is- megéri : ) Banki adatok: OTP


Jelenlegi ára: 1 800 Ft

Az aukció vége: 2012-02-10 07:30
. Átmeneti bézs kismama pocaknaci-minőségi - Jelenlegi ára: 1 800 Ft

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése