2011. július 30., szombat

Reebok NPC RAD Laced, 42-es - Jelenlegi ára: 4 400 Ft

Férfi, 42-es méretű.
Belső talphossza: címkéje szerint 26. 5 cm, én konkrétan 26. 8cm-t mértem.
Anyaga: bőr; belül finom textil-plüss szerű, illetve a nyelve is.
Tavaly vásároltam a Wild Wild West Hip Hop boltban. Utána hordtam egy keveset, nem többet összesen 3 hétnél, de sajnos rá kellett jönnöm, nem nekem való, kicsit túl nagy a lábamon, nem maga a méretezése, hanem úgy alapvetően a cipő, kicsit masszívabb, vastagabb a nyelve, stb...
Ami nem baj, mert én hidegebb időben hordtam, és nem fázott benne a lábam, de nekem nem az igazi.
Állapotát tekintve komolyabb baja nincs, esetleg esztétikai hibája az, hogy az orrésze - mivel finom bőrből készült - elég bután tört be. Ettől függetlenül bőven használható és nem szeretném kidobni, mivel 15. 000 Ft-ért vettem és tényleg alig hordtam, viszont jó ideje már csak a dobozában pihen.
Volt hozzá fekete, fehér és piros cipőfűző is, jelenleg a feketét találtam meg hozzá úgyhogy csak azt tudom adni, és a képeken is azzal látható, de fehér fűzővel jobban néz ki, főleg ha másképp van befűzve.
Bármely kérdést szívesen fogadok a cipővel kapcsolatban.
Átvétellel kapcsolatos információk a "Szállítási és Garanciális feltételek" résznél olvasható !
#####################################################
Nézd meg a többi termékemet is, hátha találsz magadnak valót közöttük.
CSAK EGY KATTINTÁS IDE : )
#####################################################



Jelenlegi ára: 4 400 Ft

Az aukció vége: 2011-08-17 00:56
. Reebok NPC RAD Laced, 42-es - Jelenlegi ára: 4 400 Ft

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése